reklama

To čo ťa trápi....

..to trápi mňa...pesnička od Desmodu ...a slová, ktoré chce určíte každý z nás počuť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

To čo ťa trápi, to trápi mňa...mám strach, že niekto ti to povie skôr než ja..Škoda, že to netrápi viac ľudí.. možno by sme boli šťastnejší...Veď tých pár slov dokáže povzbudiť, povzniesť a dodať toľko energie ako len máločo... Je krásne vedieť, že niekomu na vás záleží...je krásne vedieť, že niekoho trápi čo sa okolo vás deje...Mám pocit, že druha časť toho riadku.. už neplatí...bojím sa toho, že tých ľudí, ktorí vám budú chcieť povedať, že sa zaujímajú bude tak malo, že sa ten jeden nebude musieť báť, že ho predbehnú... Dnes mi to ktosi povedal...bola som šťastná, bola som šťastná, že v tom nie som sama...že nielen ja jediná premýšľam nad tým, čo sa okolo mňa deje...ale trápi to aj iných..Nejde o pocit ľútosti.. nejde o to, aby vás niekto ľutoval.. ide o to, aby vám dal pocit, že ste niekto, komu sa oplatí darovať čas.. komu sa oplatí trápiť sa s vami, nie ľutovať vás, povzbudiť vás...Nie je to nič ťažké, skúste si len spomenúť na slová piesne, uvedomiť si ako veľmi vám na tom človeku záleží.. a povedať mu : „ To čo ťa trápi, to trápi mňa!“

Zuzana Hegedusova

Zuzana Hegedusova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20 ročná, pojašená s vlastným názorom takmer na všetko, ale hlavne..dobrá priateľka:o) Zoznam autorových rubrík:  Moje láskySúkromnéOkolo mňa

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu