reklama

Zastal mi rozum

A to doslova.. 15-ročné dievča tehotné?? Tak toto je už aj na mňa priveľa.. Ale prečo? Veď sa s tým už každý deň stretávame v rómskej komunite.. Teraz sa ma to však akosi dotklo..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (61)

Koniec deviatky...život pred sebou...život na strednej skole.. veď sme mladi ľudia... čo mladí...deti sme ešte... a zrazu taká správa...teraz už bývala spolužiačka... je tehotná.. dievča, ktoré som stretávala každý deň na chodbách školy... dievča tak staré ako ja...dievča s priateľom ..tak ako ja...Všetko sedí... až na to, že ja som panna a ona čaká bábätko.. je ťažké písať o takých veciach, ale inak sa mi nedá... keď to vidím v správach, je to poburujúce, ale neriešim to.. je to už raz tak... zrazu sa to stalo na vedľajšej ulici... mojej známej a ja som z toho mimo...A ktože je otecko nenarodeného bábätka, ktoré ma neistú budúcnosť? Môj bývalý spolužiak. Odcudzovať? Rešpektovať? Možno časom to pochopím.. možno časom to všetko zoberiem.. Asi je to otázkou výchovy.. že to tak beriem... Ale pýtam sa sama seba.. To až tak klesla morálka mladých ľudí, že sa musím pozerať na rovesníčky s bruškom a rovesníkov s kočíkmi? Hovorí sa, že mladí rodičia viac rozumejú svojim deťom...avšak netreba to s tou mladosťou preháňať...

Zuzana Hegedusova

Zuzana Hegedusova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20 ročná, pojašená s vlastným názorom takmer na všetko, ale hlavne..dobrá priateľka:o) Zoznam autorových rubrík:  Moje láskySúkromnéOkolo mňa

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu