reklama

Minulosť vs. prítomnosť

Som taká povrchná, žiarlivá či čo je to so mnou? Kládla som si v hlave dookola túto otázku cestou z obchodu domov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mala som priateľku.. keď som bola menšia... bolo to jedno z tých priateľstiev, v ktorom sa slovíčko „navždy“ vyskytuje až príliš často... Navždy sa však časom zmenilo na „takmer vôbec“...a takmer vôbec na „vôbec“... Typické odcudzenie, žiarlivosť... proste všetko to, čo zabíja priateľstvá... Pre mňa ako spoločenský typ, nebol problém nahradiť ju... tak ako každú inú keď sa to skončilo rovnako.. Čím som však staršia, tým viac pociťujem tie diery vo mne, v mojej duši čí kdesi tam...prázdnotu po nich... dali mi veľa, veď sme spolu vyrastali... a ja aj tak cítim prázdnotu.. rozmýšľala som...prázdnota po čom? Prišla som na to, že je to akýsi smäd po tom, čo sme spolu ešte mohli zažiť...a ľútosť ..za akých hlúpych okolností sme sa vždy odlúčili..V podstate mám pocit, že vzťah, ktorý nazývame priateľstvo.. sa stal už len slovom, obyčajným slovom, ktoré kedysi označovalo dôverné puto medzi ľuďmi navzájom si blízkymi, zdieľajúcimi radosti i starosti toho druhého.. vzťah ľudí, ktorým na sebe záleží.. Prečo mám pocit, že priateľstvo je naozaj už len slovo? Každý sa oháňa tým koľko má priateľov...a aký je ten-ktorý bohatý, krásny, úspešný.. Tak nech je! Ale ja hovorím, že priateľstvo nie je o tom, aby sme toho druhého mali ako okrasu, ako šperk, ktorým sa pýšime, ako vec, na ktorú si spomenieme keď ju potrebujeme.. Priateľ nemá byť ten, ktorý sa len ako priateľ tvarí a robí Vám dobré meno a možno akúsi reklamu ukazujúcu na to, že sa pohybujete v kruhoch kde sú takí „úžasní“ ľudia. Myslela som dnes na priateľku...cestou z obchodu...videla som ju totiž na ulici...Bola krásna.. zatajila som dych, keď som ju zbadala... ľutovala som, že už nie je moja priateľka... vytiahla som dvacku z vrecka aby som zaplatila rožky.. a vtedy ma to napadlo...aj ja som taká povrchná? Chcela by som ju za priateľku aj keby nebola taká pekná? Riešila som to cely čas...aj teraz...a prišla som na to, že moja Jarka sa nezmenila... áno, bola mala, tučnučká, neposedná smoliarka...ale ja si chcem všímať vnútorné zmeny, nie také.. ktoré menia škaredé káčatko na krásnu labuť..

Zuzana Hegedusova

Zuzana Hegedusova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20 ročná, pojašená s vlastným názorom takmer na všetko, ale hlavne..dobrá priateľka:o) Zoznam autorových rubrík:  Moje láskySúkromnéOkolo mňa

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu