reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Hegedusova

Zuzana Hegedusova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20 ročná, pojašená s vlastným názorom takmer na všetko, ale hlavne..dobrá priateľka:o) Zoznam autorových rubrík:  Moje láskySúkromnéOkolo mňa

reklama

Moje lásky

Láska ako logický krok?

Zuzana Hegedusova

Láska ako logický krok?

Teraz alebo nikdy...Ale čo ak teraz už bolo?

  • 28. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 619x
  • 1
True love

Zuzana Hegedusova

True love

pomaly slepnem, lebo až keď niečo stratím, zistím aké to bolo doležité..

  • 5. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 127x
  • 1
A chcem a chcem!

Zuzana Hegedusova

A chcem a chcem!

Lenže to nie je len o mne..

  • 16. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 642x
  • 0
Falling in love

Zuzana Hegedusova

Falling in love

Keď je človek zaľúbený, robí mnoho nezmyselných veci.. samozrejme, záleží od vekovej kategórie v ktorej sa “trápi“, od prostredia v ktorom sa nachádza a v neposlednom rade od povahy vyhliadnutého objektu túžby :)

  • 24. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 877x
  • 6
V siedmom nebi

Zuzana Hegedusova

V siedmom nebi

Je len jedno nebo? A prečo je tých zlých vecí tak veľa Nebo je krásne a je len jedno... Ale ja som v siedmom nebi.. Mám niekoho, kto ma ľúbi Mám niekoho, kto povie, že mu na mne záleží

  • 16. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 984x
  • 0
reklama
A je to!

Zuzana Hegedusova

A je to!

Rozchod je občas taký nenormálny ako pokusy dvoch chlapikov v rozprávke A je to! Vždy bolí keď niekto odchádza... Vždy bolí keď sa s niekým musíš lúčiť.. Dokáže byť človek smutný aj za niekým koho pozná len cez písmená a po hlase? Písali sme si už dlhšie.. mala som ho rada...bol mi neskutočne dobrým priateľom... Je ťažké nájsť niekoho takého.. Potom sa však začal starať o budúcnosť... a ja som vycítila, že už to nebude také...

  • 3. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 652x
  • 10
Keď nevieš ako ďalej..

Zuzana Hegedusova

Keď nevieš ako ďalej..

stojím na útese.. hľadím dolu... stratiť sa v hmle a ostať v spomienkach? v chabých spomienkach tých, čo ma vraj poznali? alebo ostať a dívať sa na hmlu, ktorá nás mohla vykúpiť? a čo ak nie...veď to šero na dne priepasti nie je vždy vykúpením...hmla neznamená vždy len pokoj...

  • 2. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 121x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu