reklama

Je mi jedno

Je mi jedno aká budem, je mi jedno, že krásne baby majú všetko.. je mi jedno, že majú chalanov, ktorí sú fajn, je mi jedno, že dosiahnu to, čo si zaumienia, je mi jedno že preto ako vyzerajú sú uprednostňované...Už mi je to naozaj jedno

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Už mi to musí byt jedno.. lebo ak nebude, tak sa z toho zbláznim.. zbláznim sa z toho, ako je to nespravodlivé a ako je to nechutné...Či to ja som nechutná...to ja som ta egoistka, ktorá chce všetko pre seba? Alebo len závidím? Hej, asi je to závisť, možno závidím.. závidím krásu a všetky tie hnusné úspechy , ktoré krásu sprevádzajú..Môžem sa zamýšľať koľko chcem, môžu sa mi vynárať slová mojich priateľov, že človek je úžasný tým aký je, veď je to aj môj názor.. tak prečo keď sú dvaja tak strašne podobní ľudia a ich povahy delia možno minimálne rozdiely.. no jeden z nich ma krásny zovňajšok a ten druhý je proste len skvelý človek...prečo je zvýhodnený a uprednostnený ten, ktorý mal to šťastie byt aj pekný...Možno by ma ten fakt mal nútiť k tomu, aby som pár kíl schudla, možno by ma mal nútiť aby som ja neviem...aby som zmenila.. čo mám zmeniť???Čo do čerta mam zmeniť...čo...Možno svoj pohľad...asi by to bolo najjednoduchšie...ale možno aj najťažšie...zmeniť pohľad...znamená pozerať sa na veci inak...tak aby mi to viac vyhovovalo....ach, občas si želám byt nejaká „brzda“, ktorá nechápe ani svoje myšlienky, ani význam slova ahoj... keby som bola taká.. a nezamýšľala sa nad vecami, ktoré ma proste trápia...život by bol jednoduchší.. možno ľahší.. nie vo všetkom.. ale ľahší v tom, že by som ja mala ľahšiu hlavu.. možno.. a vtedy by mi to naozaj bolo všetko jedno... No teraz to tak nie je...

Zuzana Hegedusova

Zuzana Hegedusova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20 ročná, pojašená s vlastným názorom takmer na všetko, ale hlavne..dobrá priateľka:o) Zoznam autorových rubrík:  Moje láskySúkromnéOkolo mňa

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu