reklama

Falling in love

Keď je človek zaľúbený, robí mnoho nezmyselných veci.. samozrejme, záleží od vekovej kategórie v ktorej sa “trápi“, od prostredia v ktorom sa nachádza a v neposlednom rade od povahy vyhliadnutého objektu túžby :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Prečo o tom píšem? Z jednoduchého dôvodu.. práve sa nachádzam v situácii, keď s kamarátkami cez telefón vediem nekonečne dlhé rozhovory v podstate o ničom, keď každý môj rozhovor s nimi je na tu istú tému.. keď sa moje myšlienky uberajú stále tým istým smerom.. keď sa na školských chodbách vytŕčam takmer každú prestávku, len by som ho videla, len aby sme sa pozdravili.. a keď sa snažím vyzerať absolútne dokonale:)Zistila som, že keď je človek zaľúbený, žije akoby v inom svete.. snaží sa robiť všetko preto, aby dosiahol svoj ciel a to zapáčiť sa tomu „svojmu“. Mnoho vecí ide nabok, mnoho vecí vôbec nejestvuje...Každý z nás bol (aspoň) raz určite zaľúbený.. Pamätáte sa na ten pocit, ktorý ste mali? Tlak do hlavy, motýliky v brušku, rapídne zrýchlený alebo taký zatajený dych, že ľudia okolo vás si nie sú istí vašim zdravotným stavom, iskričky v očiach...a to všetko len preto, že okolo vas prejde niekto, na kom vám podvedome veľmi záleží...len kvôli tomu...Rozmýšľala som....a to bola chyba...práve to je chyba keď sa v láske rozmýšľa...prišla som totiž na to, že prílišné uvažovanie o tom, čo sa stane keď.. alebo čo by sa stalo keby som...a iné nedokončené vety...zbytočne zabíjajú čas...Keď je človek zaľúbený, mal by konať...mal by zaujať, mal by sa snažiť, no nie za každú cenu sa bezhlavo zamerať na tento jediný ciel...život nie je len o láske, aj keď sa hovorí, že žijeme preto, aby sme milovali.. alebo milujeme preto aby sme žili? Ani sama neviem...Jednoducho, sa chcem dostať k myšlienke, že keď vám na niekom záleží.. netreba sa báť odmietnutia, netreba sa báť reakcie, ktorá vás nepoteší.. Ten krásny pocit si treba vychutnávať.. žiť pre tento čas keď sme našli niekoho, kto konečne spĺňa naše „požiadavky“.. nie sa zožierať a trápiť nad myšlienkou: “ale čo ak ma odmietne?!“ V láske tiež funguje, že risk je zisk. Pri každom risku, treba hľadať správnu mieru, v láske to platí dvojnásobne, pretože len malé zaváhanie, či menšia chybička, častokrát spôsobí veľkú bolesť na srdci...Strach z odmietnutia a pádu „na hubu“ je v tomto prípade malichernosť...Veď ako by to bolo pri slávnych pároch, pri našich rodičoch pri hocikom inom, veď jeden predsa musel nájsť odvahu...

Zuzana Hegedusova

Zuzana Hegedusova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20 ročná, pojašená s vlastným názorom takmer na všetko, ale hlavne..dobrá priateľka:o) Zoznam autorových rubrík:  Moje láskySúkromnéOkolo mňa

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu