reklama

Mobil pre všetko..

Nenávidím dni, ktoré sú také zlé, že poobede jednoducho zaspím.. Potom ma totiž caka “dlouhá noc“ keď nemôžem zaspať. Aj včerajšok bol taký.. Pozerám na hodiny.. bolo už pol druhej.. vonku tma, chladno...a ja premýšľam čo idem robiť.. Idem na internet? A čo tam? ..nejdem... kazeta išla už 6 krát odznova...stále bola dobrá.. akurát som už vedela poradie pesničiek...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Zrazu! Čo to počujem.. prišla mi sms-ka... Oči zažiarli zvedavosťou ale zároveň tupou otázkou ktorý „truhlík“ to môže byt tak neskoro...Mala som pár tipov...Ani jeden nesedel.. Po dlhom čase sa mi ozval môj starší brat, ktorý pracuje a žije v Čechách.. Potešila som sa, už len keď som videla, že je to on...s ešte väčším úsmevom na tvári som však ostala, keď som videla typické originálne oslovenie a la bráško:“ Ahoj Kleuš“ ..(skratka od Kleopatry) dolúskala som sa na koniec správy a prečítala podpis:“ Tvoj Herkules“... Keď som sa konečne dosmiala a utrela slzy z očí.. rozhodla som sa odpísať.... Typické frázy ako mám sa fajn, nič nové, veď pokecáme keď prídeš padali ako zrelé hrušky... Bola som však rada, keď som videla : „Teším sa domov, ako malý chlapec!“ Môj brat nikdy nedával najavo veľmi pocity...a teraz to prišlo...síce som bola rada, ale sila zvyku.. ako sa rozprávame(formou vtipov) ma prinútila odpísať mu : „Aj ja sa na teba teším ako malý chlapec“ :P Chcela som však o inom.. Po tretej správe som sa ho spýtala čo ideme robiť... (klasická otázka keď ste od seba dosť veľa kilometrov ďaleko) Neviem akú odpoveď by ste čakali vy.. v každom prípade som však nečakala, že napíše : “Poďme sa hrať na skrývačku!“ Zvládnem všeličo, ale pri tejto odpovedi som už len tisla hlavu do vankúša, aby som nezobudila rodičov mojim rehotom... Odpoveď bola kladná :“Začínaš“ No a tak sme sa hrali...Táto hra spočíva v tom, že človek na jednej strane „kábla“ myslí na miesto kde by mal byt schovaný a druhy s vervou míňa kredit na to, aby uhádol... Túto hru vrele odporúčam ak :1. máte dosť vysoký kredit 2. nervy na toho, kto vám stále píše, že ste neuhádli3. je ten na druhej strane dostatočne vynaliezavý

Zuzana Hegedusova

Zuzana Hegedusova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20 ročná, pojašená s vlastným názorom takmer na všetko, ale hlavne..dobrá priateľka:o) Zoznam autorových rubrík:  Moje láskySúkromnéOkolo mňa

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu