reklama

Život je zmena..

Ale takáto? Napadlo ma pri pohľade na jednu kamošku, ktorá sa už dávnejšie presťahovala do iného mesta. Veľmi sa zmenila. A ja som si začala vyčítať, že za to možno môžem ja...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

So Simonou sme si rozumeli ako sestry, boli sme naj kamošky, v škole ale aj vonku, proste všade. Boli sme taká trojka.Ja, Nika, Simi. No potom sa všetko začalo rúcať. Jedna sa odsťahovala...druha sa odsťahovala... Simča bola fajn baba... Mala však problémy v rodine.. jej otec bol vo väzení, mala nevlastnú maličkú sestru...a v tele nosila chorobu.. cukrovku... Všetko ju poznačilo...to je jasné...ale aj napriek všetkému, bola to jedna z tých priateliek, ktoré vás vypočujú, môžte pokecať o všetkom... Charlieho anjeli sa zmenili asi len na Charlieho.. a ostala som bez nich...najmä bez Simony, ktorá odišla dosť ďaleko... Jej zmenu som si začala všímať skôr...dúfala som však, že moje priateľstvo jej pomôže prekonať všetko.. spočiatku to tak vyzeralo.. keď však odišla nastálo...nemal jej kto pomáhať.. mala mnoho „kamarátov“, ale dostala sa do partie...v ktorej na ňu nič dobré nečakalo...stalo sa z nej to, čo som čakala.. čo čakal každý keď žila tak ako žila...partia z nej urobila iného človeka, inklinovala k nemu, no vďaka vplyvu priateľstva to prekonávala... teraz však už.. žije úplne iný život.... jej hodnotový rebríček sa prekotil hore nohami... tak ako bola milá.. je teraz drzá.. tak ako bola pekná.. je teraz odetá od hlavy po paty v čiernom a zmaľovaná ako také , ktoré vídavam pri cestách s kabelkou v ruke.. píše sa to ťažko, no ťažšie sa na to pozeralo...“Simonka...kde si sa stratila?“ prosebne som sa pýtala v hlave...Stále si nahováram, že sa jej dá pomôcť, no je už neskoro...vyčítam si, že o tom len hovorím a nezakročím...a vyčítam si, že možno som mala byt obozretnejšia.. vyčítam si mnoho veci...chcela by som vrátiť čas...prečo je vždy neskoro? O moju pomoc už nestojí, nestojí o nič čo bolo...žije už len so spomienkami, ktoré na našu trojku má... A ja sa v kútiku duše pýtam....Prečo sa mi všetci menia? Pred očami mi všetci utekajú do svetov, ktoré nepoznám, a možno ani nechcem spoznať, s tým mojim som spokojná...ale prečo oni idú preč... Všetci sa mi tak zmenili pred očami...všetky kamošky, všetci kamoši, rodičia, bratia....susedia...ti najbližší sa mi zmenili, ti na ktorých mi záležalo sa zmenili na nepoznanie...chcem povedať, že k lepšiemu ale bohužiaľ.. väčšina kamarátok, na ktoré som sa spoliehala a verila im sa zopsuli tak, že sa bojím čokoľvek im povedať aby sa to dobre skončilo...Áno, život je zmena...ale ak sa chcete zmeniť, tak v takých veciach, ktorým zmena prospeje...

Zuzana Hegedusova

Zuzana Hegedusova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20 ročná, pojašená s vlastným názorom takmer na všetko, ale hlavne..dobrá priateľka:o) Zoznam autorových rubrík:  Moje láskySúkromnéOkolo mňa

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu